Date.com Kentish Tasmania

Complaint: I joined the Date.com FREE and allowed only one transaction for 2.99 (AUS $4.06) and after that they told me I allowed them to automatically take money out of my account and this is what happened over 2 days with little action or meeting no one or seeing no photos or videos..as it kept asking me for permission for credits to apply but I did not give permission at all. This is the company…. Date.com SOL Networks Limited – Registration No: u0421 70898 2, Sir u0410ugustus u0412u0430rtu043elu043e Str, u0422u0430′ u0425biex, Xu0412X 1091, u041caltu0430 29 Nov POS AUTHORISATION DATING . COM 1-888-980-977MT Card Used 9061 $21.71 29 Nov POS AUTHORISATION dating . com 18006657633 MT Card Used 9061 $21.71 29 Nov POS AUTHORISATION dating . com 18006657633 MT Card Used 9061 $21.71 29 Nov POS AUTHORISATION DATING . COM 1-888-980-977MT Card Used 9061 $21.71 28 Nov POS AUTHORISATION dating . com 18006657633 MT Card Used 9061 $21.70 28 Nov POS AUTHORISATION dating . com 1 888 9809770 INTERNET MT Card Used 9061 $21.70 28 Nov POS AUTHORISATION dating . com 1 888 9809770 INTERNET MT Card Used 9061 $4.06 You Owe me $134 . 50 They cancelled my profile and all i have is my e-mail to customer support. What can I do now? Dear Sarah, Thank you for contacting us via Live Support earlier today. I am sorry to hear that you have developed such concerns regarding our premium communication platform. As per your request, please find below, your accountu2019s detailed history: 1 28.11.2017 9:04 2.99 $ 20 credits 2 28.11.2017 9:15 15.99 $ 20 credits 3 28.11.2017 9:17 15.99 $ 20 credits 4 29.11.2017 9:14 15.99 $ 20 credits 5 29.11.2017 9:43 15.99 $ 20 credits 6 29.11.2017 10:22 15.99 $ 20 credits 7 29.11.2017 10:32 15.99 $ 20 credits As we can see, you have spent all the credits you have purchased: Offline chat 29.11.2017 22:27 Epifan 41552472431 -1 Online chat 29.11.2017 10:35 Liu Shoukai 20548888531 -18 Read photo attachment in chat 29.11.2017 10:32 Liu Shoukai 20548888531 -15 Read video attachment in chat 29.11.2017 10:22 Liu Shoukai 20548888531 -15 Read letter 29.11.2017 9:49 Quansheng Zhu 21330243031 -10 Read letter 29.11.2017 9:42 Quansheng Zhu 21330243031 -10 View videos 29.11.2017 9:27 Petar 40236603531 -10 Read letter 29.11.2017 9:14 Veace 22373052031 -10 Read letter 29.11.2017 9:11 Veace 22373052031 -10 Online chat 28.11.2017 21:23 Veace 22373052031 -1 View videos 28.11.2017 9:16 wenyu 39777488331 -10 View videos 28.11.2017 9:16 wenyu 39777488331 -10 Compose letter 28.11.2017 9:15 wenyu 39777488331 -10 Read letter 28.11.2017 9:04 wenyu 39777488331 -10 Please feel free to learn more on our prices here: tinyurl . com / Dating Com Prices At your request, we have reviewed our records and learned that you were able to successfully make the purchases in question (6x$15.99) with the assistance of the automatic purchasing feature on our site. This is a feature that only you can turn on from the Purchase Credits or Settings menu on our site. This feature allows you to purchase credits on our site while communicating with our members without being interrupted by a prompt. You have been informed about it when subscribed (please review the screenshot attached to this email)We have turned this feature off for your convenience. Please be informed that if you un-check the box in the Purchase Credits form without purchasing credits, it will not disable Auto Purchasing. To check the status of Auto Purchasing and turn it on/off, please go to Settings Menu: press three horizontal bars at the top of the page and select Settings. Once on the Settings page, you will find a check box at the bottom of it. If it is checked, the Auto Purchasing is enabled. To turn it off, please un-check the box and click u201cSaveu201d button for the changes to take place. Since all the purchased credits have been spent, and the services were provided properly and in full, we are not able to provide a refund of the purchases. I understand, that you might want to address the situation differently and contact your bank. However, let me remind you that an attempt to make an unauthorized chargeback is a violation of the Terms of service (see section u201cDisputesu201d). By using our services you agreed that in case of any unauthorized chargeback you will be responsible for all additional administrative charge, attorneyu2019s fees and court costs. We will pursue reimbursement for all such costs utilizing all legal remedies available. Please also note that we may be required to disclose all of your private communications through our service in order to prove the veracity of our charges. I hope this letter was helpful and finds you well. If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to contact us. I would love to know how you feel about the service I have provided today. Please click below and let me know how I’ve done: Sincerely, Dmitriy Customer Account Manager What else can I do besides asking my bank to cancel my Credit card and help me get back my Money.

Tags: Adult Web Site, Computer Fraud, Elderly Ripoff, Fake Scam Reviews, False Advertisement, Websites

Address: 2, Sir u0410ugustus u0412u0430rtu043elu043e Str, Ta’ Xbiex, Ta’ Xbiex Malta

Website: www.dating.com/

Phone: 1 (888) 980-9770

Share Review:
Yes it is. Based on the user review published on YScam.com, it is strongly advised to avoid Date.com Kentish Tasmania in any dealing and transaction.
Not really. In spite of the review published here, there has been no response from Date.com Kentish Tasmania. Lack of accountability is a major factor in determining trust.
Because unlike YScam.com, other websites get paid to remove negative reviews and replace them with fake positive ones.
Date.com Kentish Tasmania is rated 1 out of 5 based on the complaints submitted by our users and is marked as POOR.
Never trust websites which offer a shady ‘advocacy package’ to businesses. Search for relevant reviews on Ripoff Report and Pissed Consumer to see more unbiased complaints.
The above complaints and comments against Date.com Kentish Tasmania were submitted by YScam.com user(s) and have been published as-is. YScam.com does not edit, alter or remove content published by it’s users. There’s no amount of money a business can pay to manipulate their complaints and YScam.com will NOT entertain any request to remove the complaint on Date.com Kentish Tasmania at any cost whatsoever.
>